Sali avoinna: 05-23,
vastaanotto avoinna: 10-18

BLOGI

Lue treenimaailman uusimmat tuulet!

Syksyn uudet tunnit!

Syksyn uudet tunnit Kalenterissa tulee olemaan syksyllä kaksi uutta tuntia. POLTE crosstraining Sport sekä Junnu crosstraining SR. POLTE crosstraining Sport: Tämä tunti on tarkoitettu niille, jotka hallitsevat turvallisen voimailun perustekniikat ja tuntevat Poltteen tavan harjoitella. Tunti koostuu Cross Training harjoittelusta: olympianostoista, voimailuliikkeistä, kestävyysharjoittelusta sekä yhdistelmäharjoittelusta. Tunnilla ei ole yhteistä alkuverryttelyä, vaan jokainen valmistautuu tunnille itsenäisesti.

Lue juttu

Cross Training Viikko 33-2017

Sorry you have no rights to view this post!

Lue juttu

Jäsentiedote elokuun laskuista

Elokuussa on lähtenyt järjestelmäviasta johtuen kaksi laskua. Laskuista maksetaan se, jossa on pienempi laskunumero/viitenumero. Myös E-laskuja on lähtenyt tuplana, joten isommalla viitenumerolla oleva lasku tulee poistaa omasta verkkopankista 13.8 mennessä. Pahoittelemme sekaannusta ja tästä aiheutuvaa vaivaa. Lisätietoja p. 044 3700051.

Lue juttu

Syksyn peruskurssi alkaa 22.8

Seuraava Cross Training peruskurssi alkaa tiistaina 22.8 klo 20.00. Jos et ole vielä jäsen paikalle kannattaa ensimmäisellä kerralla tulla jo klo 19.30. Jatkossa treenit ovat tiistaisin ja torstaisin klo 20-21, yhteensä neljän viikon ajan. Peruskurssi sisältyy liittymismaksuun kun valitsee vuosijäsenyyden. Ilmoittaudu mukaan info@poltesali.fi tai vastaanotossamme. Lisätietoja p. 044 3700051.

Lue juttu

Cross Training Athletics Viikko 30-2017

Tiistai 25.7.2017   Voimaosuus Tempaus alkuveto polven päälle x 3, raakatempaus polven päältä x 3, valakyykky 3 Alkavalla 2 minuutilla, 6 kierrosta Loikat lisäpainon kanssa (tanko tai levypaino): Syväkyykkyhypyt  x 6 (tanko tempausvala-asennossa tai niskassa) Puolikyykkyhypyt x 6 (kova ja nopea kontakti maahan) Yhden jalan iskuponnistus 6+6 (kova ja nopea kontakti maahan) Tee ensin syväkyykkyhyppyjä 2-4 sarjaa. Siirry puolikyykkyhyppyihin. 2-4 sarjaa. Viimeisenä

Lue juttu

Cross Training Athletics Viikko 29-2017

  Tiistai 18.7.2017   Voimaosuus Etukyykky  x  6 (kyykky rauhallisesti alas ja räjähtäen ylös, maltilliset painot) Maastaveto  x 6 (tehokas maastaveto, maltilliset painot) Juoksu   x  30 m (maksimikiihdytys) Tee etukyykky, sitten maastaveto ja sitten juoksu. Lähtö alkavalla 3 minuutilla. 5 kierrosta.    Jalkojen nostot x  10 Nopeat linkkarit x  6 (Nopeat!) Tee ensin vatsat ja sitten linkkarit. 4 kierrosta. Etuheilautus  x  20 sek (Iso kuula!) Tee

Lue juttu

Cross Training Athletics Viikko 33-2017

Sorry you have no rights to view this post!

Lue juttu

Cross Training Viikko 28-2017

Sorry you have no rights to view this post!

Lue juttu

Cross Training Athletics Viikko 27-2017

Sorry you have no rights to view this post!

Lue juttu

Cross Training Viikko 27-2017

Sorry you have no rights to view this post!

Lue juttu

Koe kanssamme uniikki liikuntaelämys Toiminnallisessa liikuntakeskuksessa

Liittymisetuna Cross Training peruskurssi VAIN 60€ (arvo 240€).
Peruskurssilla opit oikeat suoritustekniikat
ja harjoittelun perusteet.

LIITY JÄSENEKSI